Let op: om deze website goed te kunnen gebruiken is het noodzakelijk om Cookies aan te zetten. Meer informatie...

Interviewen voor Marketing-Insights[e-boek e-boek]

Handleiding voor het opzetten, uitvoeren en rapporteren van kwalitatief onderzoek met face-to-face- en video-interviews

Norbert B. Scholl

Interviewen voor Marketing-Insights
Dit is een PDF PDF e-boek
Prijs: € 23,90
Voorraad#stock_type# onbekend
Let op: dit is een PDF PDF e-boek
Bestel je voor het eerst een digitaal product? Lees dan eerst de informatie over het bestellen, downloaden en gebruiken van digitale producten!
(Geen beoordelingen)
Delen:
Productspecificaties
EAN : 9789081923385
Auteur(s) : Norbert B. Scholl
Taal : Nederlands
Onderwerp : Marketing
Uitgever : Clou, for Marketing, Inform. en Research BV
Jaar van uitgave : 2020
Verschenen : Juli 2020
Uitvoering : E-boek
Conditie : Nieuw
Pagina's : 164
Velden met een * zijn verplicht